Termeni și condiții

www.atomicevents.ro denumită operator vă recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor pentru folosirea în condiții optime a site-ului nostru.

Vizitarea și/sau comandarea produselor de pe acest site implică acceptarea în totalitate a termenilor și condiților prezentate mai jos. Folosirea în continuare a site-ului după modificarea sa reprezintă acordul utilizatorior la noile modificări/schimbări efectuate de către noi/de către operator.

Toate promoțiile prezente pe site-ul www.atomicevents.ro sunt valabile în limita stocurilor.

Ne rezervăm dreptul de a livra comenzi către clienții care nu au ridicat un colet sau au adus prejudicii firmei noastre de orice fel, doar după plata în avans integral a valorii comenzii.

Prețurile sunt exprimate în lei, la prețul afișat pe site-ul nostru se pot adăuga costul de tipărire, în funcție de materialul folosit și/sau de asamblare. Atomicevents.ro nu percepe nici o altă taxă suplimentară. Toate produsele vor fi livrate în limita stocului disponibil.

Comanda ține loc de contract, doar în cazul serviciilor se va trimite prin email și se va semna un contract tipizat.

Comanda se plasează astfel: stabilim o întâlnire în cadrul căreia preluăm comanda dumneavoastră,telefonic, email sau se plasează online prin completarea formularului de comandă.

La prețul de bază al produsului se mai adaugă asamblarea, plicul, panglică etc… după caz. Asamblarea constă în plierea cartonului, pus în plic, legat șnur, lipit componente, etichete de lipit etc.

Trimiterea comenzii implică o obligație de plată, ridicare a comenzii și achitarea ei. Taxele de transport și ramburs sunt suportate de către client.

Macheta – după ce s-a făcut comanda prin una din metodele disponibile veți primi un email în 2-4 zile lucrătaore cu macheta grafică, matrița textului, pentru ca dvs să vedeți exact cum arată textul ales pe invitație.

Clientul are obligația să verifice atent macheta grafică și prin email să își exprime acordul de tipărire Bun de tipar în scris sau să solicite anumite modificări sau corecturi. După efecturarea modificărilor solicitate clientul va primi pe e-mail o nouă machetă grafică. Se acceptă modificarea machetei de maxim3 ori, modificările ulterioare se vor taxa cu 50 lei fiecare.

Prin aprobarea machetei grafice de către client prin răspunsul scris Bun de tipar, acesta confirmă că totul este în regulă și își asumă întreaga responsabilitate pentru eventualele greșeli observate ulterior.

În funcție de setările fiecărui monitor/imprimantă, culorile pot să difere de culoarea reală a invitațiilor după imprimare. Invitațiile pot fi editate doar cu fonturile pe care le avem noi.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele greșeli neobservate de către client!

Pentru invitațiile/meniurile/etichetele trimise de client ca model, se realizează macheta aproximativă, nu se reproduce identic grafica. Ne rezervăm dreptul de a interveni cu elemente proprii, fiind vorba despre proiecte de creație.

Ce se întâmplă dacă există o eroare de tipărire?

Dacă veți constata o eroare de tipărire, trebuie să ne contactați în termen de 48 de ore de la primirea produselor în scris pe emailul: atomic.wedding@yahoo.ro, comanda poate fi retipărită în regim de urgență.

Dacă eroarea s-a produs din vina noastră  clientul nu va trebui să plătească nimic.

Dacă eroarea s-a produs din vina clientului, transmiterii incomplete sau incorecte a datelor sau dacă eroarea exista pe macheta grafică pentru care clientul a dat Bun de tipar, acesta va achita suma aferentă noii comenzi inclusiv transportul.

Operatorul nu poate fi responsabil de neexecutarea sau executarea defectuoasă a comenzilor care s-ar datora clientului (lipsă informații necesare sau prezentarea incompletă a lor etc.), acțiunilor imprevizibile și insurmontabile ale unei terțe persoane sau cazului de forță majoră, totul conform legii în vigoare.

În cazul executării defectuoase a unei comenzi, din vina operatorului, acesta din urmă nu poate fi tras la răspundere decât pentru returnarea sumei achitate de către client sau prin refacerea comenzii. Suma va fi returnată sau comanda va fi refăcută numai cu condiția ca produsele trimise să se returneze în starea inițială în care au fost trimise (fără a fi deteriorate produsele sau ambalajul lor). Contravaloarea mărfii returnate se va plăti în termen de maxim 30 zile prin ordin de plată în cont bancar, dar fără nici un alt fel de despăgubire suplimentară.

Pentru comenzile de produse (invitații, mărturii, etichete, meniuri) redactate într-o altă limbă față de comanda inițială nu se percep taxe suplimentare.

Materiale

Carton – folosim mai multe tipuri de carton în funcție de designul invitației:

Carton mat/lucios – este un carton simplu și neted cu o grosime între 160 și 300 grame.

Carton astrosilver – este un carton sidefat pe partea de exterior și mat în interior – pentru acest tip de carton se adaugă 0,7 lei/invitație.

Carton sidefat – este un carton fin, sidefat pe ambele părți, elegant – pentru acest tip de carton se adaugă 1 leu/invitație.

Carton texturat mat – esteun carton mat, rugos cu denivelări fine, modele de invitații vintage, pentru acest carton se adaugă 1 leu/invitație.

Pentru colțuri rotunjite la invitație/meniu/etichete nu se percep taxe suplimentare.

Mostrele de carton se pot vedea la sediu firmei sau se pot trimite prin curier (taxa 25 lei), mostre ale invitațiilor realizate de noi pe cartonul ales de dumneavoastră.

Lemn – pentru pancarte, elemente decorative.

Putem să vă trimitem mostră a machetei cu textul trimis de dumneavoastră taxa fiind de 25 lei si dumneavoastră veți suporta costul transportului.

Modalități de plată

Plata comenzii plasate se poate face astfel:

  1. Ramburs în momentul în care primești/ridici coletul;
  2. Prin virament bancar în cont BCR, după efecturea comenzii, clientul va primi pe email factura și instrucțiunile pentru efecturea plății direct în contul bancar.
  3. Plata cu cardul prin platforma EuPlătesc.ro
  4. Numerar în cazul ridicării comenzii de la sediul nostru din Șag. 

 Plata Online cu card bancar prin EuPlătesc (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro).
Daca ati ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
 – Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line, același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.    

-„3-D Secure” asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
Având în vedere că aproape tóate produsele pe care le comercializăm sunt personalízate, orice comandă va fi efectuată doar după confirmarea plății unui avans de 50% din prețul total al comenzii, restul urmând a se achita până la ridicarea/livrarea produselor. Dacă nu s-ar achita un avans și dumneavoastră ați refuza coletul, noi nu mai putem folosi acele produse.

Dacă se optează pentru plată ramburs cumpărătorul se obligă să plătească la primirea coletului produsele comandate.

Politica de returnare

Conform legislației în vigoare, reunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Reclamațiile clientului cu privire la necorespondenața calitativă a produsului/produselor livrate, trebuie făcută într-un termen de maximum 48 de ore de la livrare, obligatoriu în scris și trimise pe emailul societății: atomic.wedding@yahoo.ro .

Renunțarea la cumpărare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier și doar pentru produsele nepersonalizate. Produsul/produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (ambalaj original cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte și documentele de însoțire). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 30 zile calendaristice de la retur.

În cazul în care există diferențe cantitative constatate la momentul predării – preluarii produselor se va întocmi un proces verbal de constatare, care va fi semnat de reprezentanții ambelor părți, reclamația  privind diferența cantitativă trebuie făcută în maxim 48 de ore de la primirea comenzii în scris pe emailul: atomic.wedding@yahoo.ro.

Societatatea va soluționa reclamația clientului, după primirea și verificarea produselor returnate, iar în cazul în care reclamația clientului se consideră întemeiată se va înlocui produsul/produsele defecte, pe cheltuiala noastră.

Atomic Wedding SRL își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea și a  nu-și asuma responsabilitatea pentru produsul/produsele a căror defecțiune provine din manipularea lor greșită (inclusiv a firmei de curierat) ori datorită finisării și confecționării lor.

Societatea nu răspunde pentru produsul/produsele reclamate cu lipsuri cantitative, calitative dacă acestea au fost revândute sau introduse în lucrări ulterior recepției.

În cazul produselor personalizate: invitații, pancarte, etichete, meniuri etc cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului  (pe email: atomic.wedding@yahoo.ro) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în cazul în care nu a dat Bun de tipar sau Bun de personalizat.

Pentru produsele personalizate, clientul nu poate renunța la cumpărare. Ordonanța nr.130 din 31 august 2000, republicata în 2008 prevede:

Art.10 Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit astfel:…………………………………………………………………………..

c). Contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate. (…)

Fraudele

Orice încercare de a accesa datele personale ale unui utilizator sau de a modifica conținutul www.atomicevents.ro, de a afecta serverul pe care rulează site-ul va fi considerată  tentativă de fraudă, rezervându-ne dreptul de a pune în mișcarea plângerea penală împotriva celor care au încercat faptele descrise mai sus. Fraudă constituie și plasarea unei comenzi cu  adresă falsă sau date de identificare false, în acest caz vor fi anunțate organele competente pentru a soluționa cazul.

Declinarea responsabilității

Operatorul  nu își asumă responsabilitatea pentru: greșeliile de tipărire sau de afișare de pe site, în ceea ce privește prețuri, caracteristici, imagini etc. Produsele prezentate sunt cu titlu informativ, iar produsele pot diferi față de imagini în orice mod (culoare).

Vă rugăm să luați în calcul faptul că este posibil să existe diferențe de culoare din cauza unor factori precum lumina, monitorul calculatorului, perioada printării, toner etc.

www.atomicevents.ro nu garantează că descrierea produselor și a serviciilor, precum și conținutul acestui site este lipsită de erori, completă sau actuală.

Dacă prețul produsului sau caracteristici ale acestuia au fost introduse greșit în baza noastră de date sau afișate greșit, iar comanda nu a fost încă livrată, operatorul își rezervă dreptul de a anula livrarea comenzii și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Operatorul nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afișate pe site.

Operatorul nu-și poate asuma responsabilitatea că toate produsele expuse sunt disponibile în stoc. Din acest motiv firma își rezervă dreptul de a nu onora comanda dacă produsele nu mai sunt disponibile.

În cazul în care suntem anunțați de furnizori că produsul nu mai este în stoc, acest lucru ii va fi comunicat clientului care are 3 opțiuni:

  1. După comunicarea termenului oferit de furnizor pentru reintrare în stoc, poate opta să aștepte până la intrarea produsului în stoc.
  2. Își poate alege alt produs de pe site, urmând a i se returna diferența de bani dacă prețul acestuia este mai mic sau va plăti diferența dacă prețul acestuia este mai mare.
  3. Poate cere restituirea avansului sau a întregii valori achitate, retur care se va face conform prevederilor legii, dar nici o altă despăgubire suplimentară.

Valoarea maximă a obligațiilor Operatorului față de client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este egală cu valoarea sumelor încasate de Operator de la clientul respectiv pentru produsele aflate în cauză. Operatorul nu poate fi făcut raspunzător pentru cheltuieliile conexe (transport, comisioane bancare etc) sau alte prejudicii cauzate clientului datorită nelivrării sau livrării necorespunzătoare a produsului/produselor.

Termene de livrare

Durata de execuție este 8-10 zile lucrătoare de la acordul pentru tipar (aprobarea finală a mostrei).

Pentru fiecare produs este afișat termenul aproximativ de livrare, in cazul în care aveți mai mult de un produs în comandă și nu doriți să le primiți în colete separate (să plătiți câte o taxă de transport pentru fiecare expediție), termenul de livrare al comenzii va fi termenul de livrare cel mai lung dintre toate termenele de livrare ale produselor comandate.

Firma noastră își rezervă dreptul de a modifica termenul de livrare prin anunțarea în prealabil a clientului.

Produsele pentru care nu s-a ales serviciul de asamblare, se livrează neasamblate.

Politica de confidențialitate

Pentru a lansa o comandă prin intermediul acestui site este nevoie să ne furnizezi date personale precum: nume, prenume, adresă, telefon, email și alte informații. Aceste date vor fi folosite pentru personalizarea și procesarea comenzilor sau pentru a fi anunțat legat de stadiul comenzii, trimitere comandă.

Accesarea www.atomicevents.ro implică acceptul utilizatorilor ca datele lor personale să fie păstrate și prelucrate de către operator.

www.atomicevents.ro își rezervă dreptul de a refuza servicii, de a anula conturi, de a șterge sau a modifica conținutul site-lui sau a contului personal sau de a anula comenzi fără nici o restricție sau anunțare prealabilă.

Drepturi de autor

Conținutul site-ului www.atomicevents.ro este proprietatea operatorului și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția datelor de autor.

Folosirea fără acordul operatorului a oricăror elemente enumerate mai sus, aparținând site-ului se pedepsește în conformitate cu legiile în vigoare. Conținutul acestui site (text, grafică, imagini) sunt proprietatea Atomic Wedding SRL și cad sub incidența dreptului de autor prevăzut de legea română.

Litigii

În caz de litigiu se va face tot posibilul ca toate neînțelegerile privind orice tip de dispută între părți să fie rezolvată pe cale amiabilă de către reprezentanții lor. În cazul în care, rezolvarea neînțelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, soluționarea litigiilor va reveni instanței judecătorești competente.

Informații și comunicări

Vizitatorii site-ului pot face comentarii și orice fel de comunicări pe formularele de contact și/sau comandă, telefon sau pe adresa de email atomic.wedding@yahoo.ro atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător.

În cazul în care ne sunt trimise informații, materiale, documente prin orice metodă posibilă: email, poștă, formulare online, facebook, instagram se va considera că utilizatorul conferă societății noastre dreptul nelimitat, gratuit, irevocabil de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, distribui și prezeta aceste informații prin orice mijloace.

Dispoziții finale

Clientul confirmă că a citit și acceptat termenii și condițiile de mai sus.

Prin plasarea și confirmarea comenzii clientul se obligă să ridice comanda și să achite contravaloarea ei. Utilizarea serviciului de către client și comandarea de produse implică acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții.

Vă rugăm să îi parcurgeți cu atenție!

Modalități de comandă

a). Programăm telefonic o întâlnire la sediul nostru unde puteți vedea produsele noastre, în localitatea Șag, aproximativ 10 km de Timișoara.

b). Comandă telefonică: sunați la numărul nostru de telefon de pe pagina de contact și vă vom ajuta să plasați comanda.

c). Comanda prin email: la adresa www.atomic.wedding@yahoo.ro iar emailul trebuie să conțină următoarele informații:

– codul produsului (invitației, meniului, cadoului);

– cantitatea pe care doriți să o comandați; minim 30 bucăți în cazul invitaților și mărturiilor;

– textul pe care doriți să îl tipărim pe invitație, mărturie, meniu etc;

– asamblarea: dacă doriți produsele asamblate sau neasamblate în cazul invitațiilor și etichetele puse pe mărturii;

– numele destinatarului;

– un număr de contact la care să fiți contactat și adresa de livrare;

– CNP –ul destinatarului pentru facturare;

– modalitatea de expediere: ridicare personală, Poșta Română, Fan Curier;

d). Comandă online pe site: cu ajutorul formularului de comandă;

Livrare și plată

a). Gratuit, ridicare personală direct de la sediul nostru din Șag, județ Timiș.

b).Urgent Cargus, pentru coletele de pana la 3 kg, pretul transportului este 26 lei, daca greutatea se depaseste se va adauga un cost suplimentar pe kilogram.

Atomic Wedding SRL nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele întârzieri sau neplăceri (inclusiv deteriorarea produselor) privind livrarea comenzilor.

Prin Urgent Cargus coletele ajung la destinație în 1-3 zile lucrătoare. 

Cheltuieliile de transport sunt suportate de client.

Informații privind plata

Plata comenzii plasate se poate face astfel:

      1. Ramburs în momentul în care primești/ridici coletul;
      2. Prin virament bancar în cont BCR, după efecturea comenzii, clientul va primi pe email factura și instrucțiunile pentru efecturea plății direct în contul bancar.
      3. Numerar în cazul ridicării comenzii de la sediul nostru din Șag. 

Având în vedere că aproape tóate produsele pe care le comercializăm sunt personalízate, orice comandă va fi efectuată doar după confirmarea plății unui avans de 50% din prețul total al comenzii, restul urmând a se achita până la ridicarea/livrarea produselor. Dacă nu s-ar achita un avans și dumneavoastră ați refuza coletul, noi un mai putem folosi acele produse.

Dacă se optează pentru plată ramburs, cumpărătorul se obligă să plătească la primirea coletului produsele comandate.

Returnare

Conform legislației în vigoare, reunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Reclamațiile clientului cu privire la necorespondenața calitativă a produselor livrate, trebuie făcută într-un termen de maximum 48 de ore de la livrare, obligatoriu în scris și trimise pe emailul societății: atomic.wedding@yahoo.ro .

Renunțarea la cumpărare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier/Poșta Română și doar pentru produsele nepersonalizate. Produsul/produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (ambalaj original cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte și documentele de însoțire). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 30 zile calendaristice de la retur.

În cazul în care există diferențe cantitative constatate la momentul predării – preluarii produselor se va întocmi un proces verbal de constatare, care va fi semnat de reprezentanții ambelor părți, reclamația  privind diferența cantitativă trebuie făcută în maxim 48 de ore de la primirea comenzii în scris pe emailul: atomic.wedding@yahoo.ro.

Societatatea va soluționa reclamația clientului, după primirea și verificarea produselor returnate, iar în cazul în care reclamația clientului se consideră întemeiată se va înlocui produsul/produsele defecte, pe cheltuiala noastră. Atomic Wedding SRL își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea și a  nu-și asuma responsabilitatea pentru produsele a căror defecțiune provine din manipularea lor greșită (inclusiv a firmei de curierat) ori datorită finisării și confecționării lor.

Societatea nu răspunde pentru produsul/produsele reclamate cu lipsuri cantitative, calitative dacă acestea au fost revândute sau introduse în lucrări ulterior recepției.

În cazul produselor personalizate: invitații, pancarte, etichete, meniuri etc cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului  (pe email: atomic.wedding@yahoo.ro) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în cazul în care nu a dat Bun de tipar sau Bun de personalizat.

Pentru produsele personalizate, clientul nu poate renunța la cumpărare. Ordonanța nr.130 din 31 august 2000, republicata în 2008 prevede:

Art.10 Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit astfel:…………………………………………………………………………..

c). Contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate. (…)